دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1395 - 16:13

قاضی‌زاده هاشمی خبرداد؛ احتمال تغییر در ترکیب کمیسیون‌های تخصصی مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس از احتمال تغییر در کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبر داد.
کد خبر : 94213

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از تسنیم، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز رؤسای شعب پانزده‌گانه با اعضای هیأت رئیسه مجلس گفت: روز گذشته نیز جلسه‌ای برگزار شد و مقرر شد سومین جلسه فردا برگزار شود.


وی افزود: محور این جلسات رسیدگی به درخواست نمایندگانی است که به حضورشان در کمیسیون‌های تخصصی اعتراض دارند. برخی از نمایندگان معتقدند با توجه به تخصص‌شان در کمیسیونهای مجلس عضو نشد‌ه‌‌اند.


قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه «آیا احتمال جابه‌جایی نمایندگان در کمیسیون‌ها وجود دارد؟»، گفت: این هم یک روش است که ممکن است تغییراتی در آرایش کمیسیون‌ها ایجاد شود.


وی تصریح کرد: با توجه به تعداد کم اعضای برخی از کمیسیون‌های مجلس علی لاریجانی در جلسه امروز از اعضای هیأت رئیسه خواست که برای رفع این مشکل، کمیسیون‌های تخصصی خود را تغییر دهند.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سه کمیسیون فرهنگی، حقوقی و قضایی و شوراها هنوز تکلیفشان مشخص نشده که تا یکشنبه هفته آینده نیز تعیین وضعیت می‌شوند.


عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: پس از تعیین تکلیف کمیسیون‌ها مقرر شد اعضای هیأت رئیسه روزهای یکشنبه نیز جلسات مستمر و مداوم داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته